Форум | Чат | Дзённікі | Клубы | Знаёмствы | Гульні | фотаальбом | Конкурс прыгажосці Карыстальнікі Радыё
Паставіць закладку Зрабіць стартавай   
Мой профіль
Зносіны
Забавы
Карыснае
Інфармацыя
Паслугі
Мова
Рэклама
    Мабільная версіяnew
BY-SVET.com » Клубы » Форумы клубаў » Любим и ценим качественную музыку! » Давайте Знакомиться!!!
Пачаць новую тэму   Адказаць на тэму На старонку: Папярэд.    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   Наступ.
Надрукаваць тэму
Аўтар Паведамленне
PapaShura
Гаваркі
Гаваркі

Зарэгістраваны:
2005-10-09
Коль-ць пунктаў: 69

ПаведамленнеПаведамленні: 09 каст. 2005 09:15
   Загаловак паведамлення: Давайте Знакомиться!!!
  Адказаць з цытатай    Надрукаваць паведамленне

Доброе утро всему человечеству!
Доброе утро родному отечеству!
Меня зовут Александр. Музыкой занимаюсь 41 год. (Прочёл и ужаснулся). Самостоятельно 34 года. (Это уже не страшно).
Сначала было громко, потом стало ещё громче. А теперь тихо, но много. Что звучит? А просто рок. Какой? А всякий.
Мне многое что катит, потому перехожу на МР3.
Милые люди, окажите вспоможение! Как в Сети раздобыть музыку?
Заранее благодарен! PAPA SHURA.

Вярнуцца да пачатку
Паглядзець профіль Адаслаць асабістае паведамленне Гасцявая кніга
OvEL
Мудры
Мудры

Зарэгістраваны:
2005-07-13
Коль-ць пунктаў: 12668

ПаведамленнеПаведамленні: 09 каст. 2005 14:56

PapaShura hat folgendes geschrieben:
Как в Сети раздобыть музыку?

Элементарно! Есть несколько серваков бесплатных.. например www.muzic. и некоторые другие.. А так, ищи для начала на поисковиках:

Я так нахожу icon_wink.gif
Вярнуцца да пачатку
Паглядзець профіль Адаслаць асабістае паведамленне Гасцявая кніга Зайсці ў клуб карыстальніка Пачытаць дзённік карыстальніка Прагледзець фотаальбомы карыстальніка
serota
Філосаф
Філосаф

Зарэгістравана:
2005-05-28
Коль-ць пунктаў: 5929

ПаведамленнеПаведамленні: 17 каст. 2005 07:44